Political marketing and public affairs
A.A. 2019/2020
Obiettivi formativi
This course has two main objectives:
1. to offer a complete illustration of the several issues in the field of political marketing and public affairs with a special focus on advocacy and grassroots campaigning;
2. to stimulate classroom active participation with debates, papers, presentations and invitation of external professionals and scholars.
1. to offer a complete illustration of the several issues in the field of political marketing and public affairs with a special focus on advocacy and grassroots campaigning;
2. to stimulate classroom active participation with debates, papers, presentations and invitation of external professionals and scholars.
Risultati apprendimento attesi
Non definiti
Periodo: Periodo non definito
Modalità di valutazione: Esame
Giudizio di valutazione: voto verbalizzato in trentesimi
Corso singolo
Questo insegnamento non può essere seguito come corso singolo. Puoi trovare gli insegnamenti disponibili consultando il catalogo corsi singoli.
Programma e organizzazione didattica
Edizione unica
Edizione non attiva
SPS/08 - SOCIOLOGIA DEI PROCESSI CULTURALI E COMUNICATIVI - CFU: 9
Lezioni: 60 ore